Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
10 grudnia 2019
Czas:
9 godz. 57 min.
Ebook
59,00 zł
Audiobook
54,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
54,90
LUB

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione - audiobook

Bo każdy z nas jest sprzedawcą

Zawód handlowca zmienia się w tym samym rytmie, w jakim przemianom podlega świat wokół nas. Inny jest sam rynek - co chwilę pojawiają się na nim nowe produkty i usługi, a strategie rozmów z klientami, do niedawna superskuteczne, szybko odchodzą w niepamięć. Coraz większa wiedza potencjalnych klientów oraz szeroki wybór możliwości, z których mogą korzystać, sprawiają, że zmieniają się zachowania i zwyczaje konsumenckie. Ba! Nawet prawo jest inne - bez narażania się na poważne konsekwencje nie można wysłać oferty ani zadzwonić do kogo się chce z propozycją sprzedaży produktu. Zresztą telefon, chociaż wciąż ważny w pracy handlowca, coraz rzadziej stanowi narzędzie pierwszego kontaktu.

Z jednej strony pozyskiwanie "leadów sprzedażowych" stało się osobną branżą, z której usług korzysta coraz więcej osób i firm. Z drugiej - dzisiaj praktycznie każdy coś sprzedaje. Najciekawsze jest jednak to, że mimo rygorystycznych przepisów, rozwoju technologii oraz powszechnej i łatwej dostępności wiedzy na temat tego, jak skutecznie sprzedawać, w samym procesie sprzedaży niewiele się zmieniło. Wciąż kupujemy dla tych samych powodów, dla których kupowaliśmy 10 lat temu. Dobry handlowiec, na jakimkolwiek stanowisku by się znajdował, musi znać te powody i umieć skutecznie nimi zarządzać.
I tego właśnie uczy ta książka.

Spis treści

 

Wstęp do wydania IV 9

 

Jeżeli ja mogłem... 11

Rozdział 1. Co z tą sprzedażą? Dlaczego nie lubimy sprzedawać i aby nam sprzedawano, a uwielbiamy kupować 13

  • Inne spojrzenie 15
  • Pieniądze 19
  • Przekonania 24
  • Zmiana przekonań 29
  • Koncentracja 31
  • Zmiana koncentracji 35
  • Kontrola 43

Rozdział 2. Dlaczego kupujemy? Co wpływa na nasze decyzje o zakupie 49

  • Skąd się biorą decyzje 52
  • Chcemy czuć się lepiej lub przestać czuć się źle 54
  • Potrzeby 56
  • Pewność 58
  • Urozmaicenie 64
  • Uznanie 68
  • Przynależność 73
  • Rozwój 76
  • Prawa wpływu 79

Rozdział 3. Dlaczego i jak to robić? O motywacji do działania i warsztacie sprzedawcy 103

  • Dlaczego i jak 104
  • Pragnienia i cele 111
  • Technologia 127
  • Jak zdobywać wiedzę? 128
  • Podsumowanie 136

Rozdział 4. Co na początek? Jak i gdzie szukać klientów 139

  • Lista kontaktów 146
  • Osoby wpływowe 147
  • Rekomendacje 149
  • Lista możliwości 157
  • Nawyki 163

Rozdział 5. Jak umówić się na spotkanie handlowe 179

  • Rozmowa telefoniczna 184

Rozdział 6. Jak sprzedać? Jak prowadzić skuteczne spotkanie handlowe 223

  • Etap pierwszy - nawiązanie kontaktu i zbudowanie relacji 226
  • Etap drugi - zbieranie informacji i/lub uświadamianie potrzeb 242
  • Etap trzeci - przedstawienie propozycji i prezentacja 257
  • Kolejny krok 290

Rozdział 7. Jak nie dać się zwariować? O trudnych klientach 291

  • Różnice indywidualne 298
  • Metaprogramy 298
  • Systemy reprezentacji 314
  • Pięcioczynnikowy Model Osobowości 317

Rozdział 8. Czym jest network marketing 325

  • Konflikt relacji 338
  • Mentalność pracownika 341
  • Piramida 344
  • Masz do mnie interes... 348
  • Lęk 349
  • Jak osiągnąć sukces w MLM? 351
  • Moje doświadczenia 358

Zakończenie 363

Wywiady z handlowcami 369

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6329-8
Rozmiar pliku: 551 MB

BESTSELLERY

Kategorie: