Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
18 stycznia 2023
Czas:
16 godz. 23 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
69,00
LUB

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów - audiobook

Czy wiesz, co motywuje Twoich pracowników?

Skoro jesteś szefem, to z pewnością wiesz, że jednym z największych wyzwań, z jakimi przychodzi się zmagać każdemu, kto kieruje ludźmi, jest ich odpowiednie motywowanie. Jak dodać im skrzydeł? Jak im pomóc i tak nimi pokierować, by w pracy stawali się najlepszą wersją siebie? By chcieli współpracować dla dobra firmy, realizowanych przez siebie zadań i... siebie samych? Efektywna praca daje wiele satysfakcji, niejednokrotnie również w postaci dodatkowych premii, co zawsze i każdego cieszy... Dlaczego zatem tak często jest odwrotnie? Dlaczego ludzie szybko tracą zapał i pracują na pół gwizdka? Czy menedżer z odpowiednim podejściem do ludzi jest w stanie to zmienić?

Jeśli rozumie, czym jest i jak działa skuteczne motywowanie pracowników - na pewno. Ta książka, której trzecie, rozszerzone wydanie trzymasz w rękach, może być w tej kwestii bardzo pomocna. Powstała bowiem na podstawie doświadczeń jej autorów i uczestników szkoleń menedżerskich, które autorzy prowadzili i prowadzą. Bazuje więc na realiach pracy w różnych firmach i rozmaitych branżach, co czyni ją tym bardziej wartościową pozycją.

Pochyl się nad zagadnieniem motywacji i:

  • przyswój zasady, których warto się trzymać, by skutecznie motywować ludzi
  • przyjrzyj się motywacji jako stałemu i zaplanowanemu procesowi
  • poznaj najważniejsze teorie motywacji i sposoby ich zastosowania
  • dowiedz się, co motywuje i co demotywuje polskich pracowników

Uwaga! W trzecim wydaniu książki znajdziesz dodatkowo między innymi ciekawą metodę komunikacji stworzoną przez Louise Evans - 5 Chairs 5 Choices

Spis treści

WPROWADZENIE

MOTYWOWANIE DZISIAJ

  • Trudne czasy potrzebują nowych liderów
  • Kierowanie z sercem
    • Empatia
    • Zauważanie emocji i radzenie sobie z obawami
    • Narzekać czy nie narzekać?
    • Błędy, prototypy i groźny perfekcjonizm
    • A co szef może zrobić dla samego siebie?
  • Motywowanie dzisiaj okiem doświadczonych menedżerów

CZĘŚĆ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA

  • ROZDZIAŁ 1. TRZYNAŚCIE PRAKTYCZNYCH ZASAD MOTYWOWANIA POZAFINANSOWEGO
    • Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji
      • Siła informacji zwrotnej
      • Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa
      • Po co krytykujemy?
      • Czego nie mówić - słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi
      • Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się "zielone światło"?
      • Nie tylko suche fakty się liczą
      • Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się do przekazania krytyki?
      • Jak pracownicy karzą swoich. przełożonych?
    • Zasada pierwsza w praktyce: Metoda 5Chairs-5Choices®
      • Na spotkaniu firmowym - to, co i jak powiemy, ma znaczenie
      • Drapieżny szakal i empatyczna żyrafa
      • Po co nam ten zwierzyniec?
      • Na zakończenie
    • Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie
      • Niespójne zachowania szefa
      • Grupy ryzyka utraconej motywacji
      • Pułapka zamrożonej konsekwencji
      • Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie
    • Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu
      • Katedra w Barcelonie
      • Zrozumieć innych
      • Zrozumieć zadanie
      • Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji
    • Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują
      • Nieśmiertelny SMART
      • Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu
      • SMART w wersji max
    • Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje
      • Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa
      • Motywacja a styl zarządzania
    • Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb
      • Nie dla wszystkich to samo
      • Identyfikacja potrzeb całej firmy
    • Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój
      • Motywowanie przez rozwój - delegowanie
      • Dlaczego nie delegujemy?
      • Motywowanie przez rozwój - szkolenia
      • Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą
    • Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie
      • Niewdzięczni motywowani
      • Motywacja dzielona na mniejsze
    • Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy
      • Siła "głasków"
      • Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych
    • Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje
      • Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo?
      • Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji
      • Grywalizacja. Jak ją wykorzystać do motywowania i nie narazić się na śmieszność
    • Zasada jedenasta: Elitarność motywuje
      • Specjalne przywileje i nagrody
      • Specjalne zadania i elitarność grupy
    • Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje
      • Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy
    • Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery
      • Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"?
      • Jak to wszystko wpływa na motywację?
      • Bezpieczna atmosfera
  • ROZDZIAŁ 2. INNE ASPEKTY MOTYWOWANIA W PRAKTYCE
    • Nietypowe przykłady motywacji
    • Nietypowe przykłady motywacji
      • Koty
      • Książki i muzyka dla najlepszych
      • Dyrektorzy serwują poczęstunek
      • Obiad na koszt szefa
      • Kącik rozmów
      • Galeria portretów
      • Szkolenia inne niż zwykle
      • Spotkanie z najwyższymi
      • Spełniamy marzenia
      • "Wyszalnia"
      • Chwalipięty
      • Zamiana ról
      • Dzień świętowania
      • Smakołyki
      • Moje ładne biurko
      • Ciasto własnego wyrobu
      • Zaoszczędzimy twój czas
      • "Kolekcja odzieży roboczej"
      • Pieniądze na usprawnienia firmy
      • Wizyta rodziny
    • Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie?
      • Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania
    • Najważniejsze kwestie motywowania finansowego
      • Zarobki podwładnych
      • Skutki złych rozwiązań

CZĘŚĆ II. MOTYWACJA JAKO PROCES

  • ROZDZIAŁ 3. MOTYWUJĄCE DZIAŁANIE ORGANIZACJI

CZĘŚĆ III. TEORIA MOTYWACJI

  • ROZDZIAŁ 4. NAJWAŻNIEJSZE TEORIE MOTYWACJI I ICH ZASTOSOWANIE W PRAKTYCE
    • Teorie motywacji
    • Historia motywacji
      • Teoria dwuczynnikowa
      • Teoria X i teoria Y
      • Teoria Davida McClellanda
      • Teoria oczekiwań
      • Teoria sprawiedliwości

CZĘŚĆ IV. CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?

  • ROZDZIAŁ 5. POLSKA MAPA MOTYWACJI
    • Kwestionariusz "Polska Mapa Motywacji 2.0"
      • Zastosowane pojęcia
      • Motywatory oczekiwane przez pracownika - wyniki dla całej grupy (n = 1161)
      • Jak motywują pracodawcy - wyniki dla całej grupy (n = 1161)
      • Różnica motywacyjna
      • Co motywuje pracowników różnych płci
      • Jak motywują pracodawcy według opinii płci
      • Różnica motywacyjna wg płci

O AUTORACH

BIBLIOGRAFIA

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-597-5
Rozmiar pliku: 799 MB

BESTSELLERY

Kategorie: