Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 kwietnia 2019
Czas:
13 godz. 52 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone - audiobook

Wszystko, co powinniście wiedzieć o motywowaniu i... jeszcze więcej

Jeśli jesteś menedżerem, pewnie choć raz spotkałeś się z taką opinią na temat Twojego zajęcia: "No to co w życiu robisz? Zarządzasz ludźmi? Aha, czyli tak naprawdę nic nie robisz, za to nieźle zarabiasz".

"Podły krwiopijco" - jest tam w domyśle. Tymczasem Ty, ja, autorzy tej książki, wszyscy menedżerowie i szefowie na świecie wiedzą, jak trudna jest to praca. Jak bardzo jest odpowiedzialna i... samotna.

W końcu im wyżej, tym mniejszy tłok. Rozglądasz się dookoła, gdy potrzebujesz konsultacji, porady, podpowiedzi, a wszędzie... pusto. Znikąd pomocy, tymczasem Tobie brakuje już pomysłów na to, jak motywować pracowników. Chętnie skorzystałbyś z jakiejś mądrej książki, ale większość to kalki żywcem przeniesione zza oceanu. W polskich realiach wskazówki w nich zawarte po prostu nie mają zastosowania.

STOP! Na szczęście także u nas nie brak świetnych menedżerów. Jeśli ma się odrobinę szczęścia, można spośród nich wyłuskać także doświadczonych szefów-mentorów, którzy chętnie podzielą się wiedzą. Ta książka to wielokrotnie sprawdzony w boju podręcznik motywowania pracowników. Jego lektura uzbroi Cię m.in. w trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego, wiedzę na temat teorii motywowania oraz rzetelną charakterystykę polskiego pracownika. Dowiesz się też, jak do procesu motywowania wpleść grywalizację oraz w jaki sposób skutecznie zmotywować samego siebie. W sumie od tego właśnie powinieneś zacząć!

Spis treści

O autorach (11)

Wprowadzenie (13)

CZĘŚĆ I. PRAKTYKA MOTYWOWANIA

Rozdział 1. Trzynaście praktycznych zasad motywowania pozafinansowego (17)

  • Zasada pierwsza: Motywowanie wymaga prawidłowej komunikacji (22)
    • Siła informacji zwrotnej (26)
    • Krytyka emocjonalna a krytyka rzeczowa - dwa przeciwieństwa (26)
    • Po co krytykujemy? (27)
    • Czego nie mówić - słowa, stwierdzenia zmieniające całość wypowiedzi (28)
    • Kiedy szef dostaje "czerwoną kartkę", a kiedy pojawia się "zielone światło"? (33)
    • Nie tylko suche fakty się liczą (35)
    • Czy rzeczywiście szkoda czasu na przygotowanie się do przekazania krytyki? (36)
    • Jak pracownicy karzą swoich... przełożonych? (37)
  • Zasada druga: Motywowanie zacznij od siebie (39)
    • Niespójne zachowania szefa (42)
    • Grupy ryzyka utraconej motywacji (44)
    • Pułapka zamrożonej konsekwencji (51)
    • Za kulisami, czyli kiedy szef motywuje sam siebie (53)
  • Zasada trzecia: Nie motywuj bez podania celu (91)
    • Katedra w Barcelonie (91)
    • Zrozumieć innych (92)
    • Zrozumieć zadanie (93)
    • Menedżer ds. motywacji - w sporcie i nowoczesnej organizacji (95)
  • Zasada czwarta: Nieosiągalne cele demotywują (104)
    • Nieśmiertelny SMART (104)
    • Motywacja i stres - prawidłowa niepewność celu (105)
    • SMART w wersji max (110)
  • Zasada piąta: Wspólne określenie celu motywuje (113)
    • Ustalenia wspólne i ustalenia zastrzeżone dla szefa (113)
    • Motywacja a styl zarządzania (119)
  • Zasada szósta: Nie motywuj innych, dopóki nie poznasz ich potrzeb (121)
    • Nie dla wszystkich to samo (123)
    • Identyfikacja potrzeb całej firmy (130)
  • Zasada siódma: Motywuj, umożliwiając rozwój (138)
    • Motywowanie przez rozwój - delegowanie (140)
    • Dlaczego nie delegujemy? (143)
    • Motywowanie przez rozwój - szkolenia (144)
    • Motywowanie przez rozwój - umożliwienie kształcenia poza firmą (155)
  • Zasada ósma: Nie oczekuj, że motywacja trwa wiecznie (158)
    • Niewdzięczni motywowani (160)
    • Motywacja dzielona na mniejsze (164)
  • Zasada dziewiąta: Motywuj, dostrzegając sukcesy (167)
    • Siła "głasków" (172)
    • Motywowanie w trudnych warunkach - pracownicy firm produkcyjnych (176)
  • Zasada dziesiąta: Etyczne współzawodnictwo motywuje (182)
    • Jak stworzyć zdrowe współzawodnictwo? (183)
    • Od współzawodnictwa do szkodliwej rywalizacji (187)
    • Grywalizacja. Jak ją wykorzystać do motywowania i nie narazić się na śmieszność (189)
  • Zasada jedenasta: Elitarność motywuje (206)
    • Specjalne przywileje i nagrody (206)
    • Specjalne zadania i elitarność grupy (207)
  • Zasada dwunasta: Przynależność do grupy motywuje (213)
    • Grupy elitarne i atrakcyjni pracodawcy (215)
  • Zasada trzynasta: Motywowanie wymaga dobrej atmosfery (221)
    • Jak się zachowujemy w każdym ze "stanów Ja"? (224)
    • Jak to wszystko wpływa na motywację? (231)
    • Bezpieczna atmosfera (235)

Rozdział 2. Inne aspekty motywowania w praktyce (239)

  • Nietypowe przykłady motywacji (241)
    • Koty (241)
    • Książki i muzyka dla najlepszych (241)
    • Dyrektorzy serwują poczęstunek (241)
    • Obiad na koszt szefa (242)
    • Kącik rozmów (242)
    • Galeria portretów (242)
    • Szkolenia inne niż zwykle (242)
    • Spotkanie z najwyższymi (242)
    • Spełniamy marzenia (242)
    • "Wyszalnia" (243)
    • Chwalipięty (243)
    • Zamiana ról (243)
    • Dzień świętowania (243)
    • Smakołyki (243)
    • Moje ładne biurko (243)
    • Ciasto własnego wyrobu (244)
    • Zaoszczędzimy twój czas (244)
    • "Kolekcja odzieży roboczej" (244)
    • Pieniądze na usprawnienia firmy (244)
    • Wizyta rodziny (244)
  • Gdzie kończy się motywowanie, a zaczyna manipulowanie? (245)
    • Techniki manipulacyjne wykorzystywane do pozornego motywowania (249)
  • Najważniejsze kwestie motywowania finansowego (257)
    • Zarobki podwładnych (257)
    • Skutki złych rozwiązań (264)

CZĘŚĆ II. MOTYWACJA JAKO PROCES

Rozdział 3. Motywujące działanie organizacji (267)

CZĘŚĆ III. TEORIA MOTYWACJI

Rozdział 4. Najważniejsze teorie motywacji i ich zastosowanie w praktyce (285)

  • Teorie motywacji (287)
  • Historia motywacji (289)
    • Teoria dwuczynnikowa (291)
    • Teoria X i teoria Y (293)
    • Teoria Davida McClellanda (295)
    • Teoria oczekiwań (299)
    • Teoria sprawiedliwości (302)

CZĘŚĆ IV CO MOTYWUJE POLSKICH PRACOWNIKÓW?

Rozdział 5. Badanie "Polska mapa motywacji" (307)

  • Wnioski z pierwszej edycji - wiosna 2005 (311)
    • Motywacja a zarobki (314)
    • Motywacja a wiek (314)
    • Motywacja a stanowisko pracy (315)
    • Motywacja a płeć (315)
    • Motywacja a wielkość organizacji (315)
  • Wnioski z drugiej edycji - marzec - wrzesień 2008 (317)

Bibliografia (320)

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-5795-2
Rozmiar pliku: 1,1 GB

BESTSELLERY

Kategorie: