Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 września 2021
Czas:
3 godz. 48 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Naucz mnie jak radzić sobie z emocjami, komunikować się, znaleźć przyjaciół - audiobook

Książka dla pedagogów, nauczycieli, rodziców

Umiejętności społeczne. To one pozwalają nam skutecznie komunikować się z innymi, rozpoznawać swoje emocje i dawać im wyraz. Dzięki nim radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, potrafimy asertywnie sformułować swoje zdanie, nie spalamy się emocjonalnie podczas rywalizacji. Umiejętności społeczne warto i należy rozwijać od najmłodszych lat. Pomóc w tym może zawarty w książce zestaw ćwiczeń przygotowanych przez psychologów praktyków, od lat prowadzących warsztaty dla dzieci. Zaproponowane scenariusze, które można zrealizować z dzieckiem w domu, w szkole i podczas zajęć online, zostały sprawdzone w praktyce w ramach kursów i treningów. Książka zawiera między innymi:

  • 25 gotowych scenariuszy zajęć grupowych
  • scenariusze przystosowane do prowadzenia zajęć online
  • scenariusze zajęć indywidualnych
  • zestawienia materiałów i pomocy potrzebnych do przeprowadzenia warsztatów

Scenariusze są skonstruowane tak, aby zajęcia w pełni angażowały wszystkich uczestników, co przyczynia się do lepszego zapamiętywania treści. Obejmują takie zagadnienia jak:

  • rozpoznawanie emocji własnych i emocji innych ludzi
  • odczytywanie intencji drugiej osoby
  • asertywność
  • budowanie poczucia własnej wartości
  • radzenie sobie z ośmieszaniem, hejtem i ze złością
  • bezpieczne poruszanie się w internecie
  • koncentracja uwagi

Autorzy publikacji są związani z działającą od 2009 roku w Warszawie poradnią Przystań Psychologiczna oraz Fundacją Terapeutyczna (wcześniej Terapeutyczna Kawiarnia). W prowadzonych przez nich treningach umiejętności społecznych i warsztatach psychoedukacyjnych wzięło udział już ponad tysiąc uczestników.

O książce w mediach:

Charaktery.eu: Trening umiejętności społecznych – czy warto?

DDTVN: Jak pomóc dziecku radzić sobie z emocjami? "Najlepszą formą pracy nad nimi jest ich modelowanie"

 

Spis treści

  • Zamiast wstępu
    • Co znajdziesz w tej książce?
    • Dla kogo jest ta książka?
    • Po co ją napisaliśmy?
    • Kim jesteśmy?
  • Trochę teorii
    • Proponowane tematy
    • Metody prowadzenia zajęć rozwijających umiejętności społeczne
    • Prowadzenie zajęć
    • System motywacji
    • Warto pamiętać!
  • 1. Zajęcia integracyjne poznajmy się!
    • Materiały i zasoby
    • Zróżnicowany sposób przekazywania wiedzy
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 1 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 1 do zajęć on-line
  • 2. Zajęcia przez internet zasady współpracy
    • Materiały i zasoby
    • Zróżnicowany sposób przekazywania wiedzy
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
  • 3. Komunikacja we współpracy
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 3 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 3 do zajęć on-line
  • 4. Komunikacja werbalna a niewerbalna
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 4 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 4 do zajęć on-line
  • 5. Kalejdoskop emocji
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 5 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 5 do zajęć on-line
  • 6. Komunikat typu ja
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 6 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 6 do zajęć on-line
  • 7. Granice przestrzeni osobistej
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 7 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 7 do zajęć on-line
  • 8. Asertywność jak prezentować swoje zdanie?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 8 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 8 do zajęć on-line
  • 9. Dokuczanie czym jest i jak sobie z nim radzić?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 9 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 9 do zajęć on-line
  • 10. Konflikt? I co teraz?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 10 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 10 do zajęć on-line
  • 11. Dzieci w sieci korzystanie z internetu
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 11 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 11 do zajęć on-line
  • 12. Poczucie własnej wartości czym jest i jak je budować?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 12 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 12 do zajęć on-line
  • 13. Rywalizacja we współpracy, czyli jak radzić sobie z przegrywaniem
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 13 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 13 do zajęć on-line
  • 14. Magia przyjaźni
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 14 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 14 do zajęć on-line
  • 15. Hejt w sieci jak sobie z nim radzić?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 15 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 15 do zajęć on-line
  • 16. Złość jak sobie z nią radzić?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 16 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 16 do zajęć on-line
  • 17. Jak dbać o wizerunek w sieci?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
  • 18. W kręgu emocji
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 18 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 18 do zajęć on-line
  • 19. Jak mówić, aby nas (u)słyszano, czyli zasada FUO
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 19 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 19 do zajęć on-line
  • 20. Jak mówić, aby nas (u)słyszano, czyli zasada FUO ciąg dalszy
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 20 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 20 do zajęć on-line
  • 21. Pomocna dłoń jak prosić o pomoc?
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 21 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 21 do zajęć on-line
  • 22. Koncentracja uwagi i relaksacja praktyka
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 22 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 22 do zajęć on-line
  • 23. Strach a lęk odważne SOS
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 23 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 23 do zajęć on-line
  • 24. Inność może być piękna! czyli kilka słów o tolerancji
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 24 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 24 do zajęć on-line
  • 25. Podsumowanie zajęć
    • Materiały i zasoby
    • Realizacja
      • Kontekst nauczania
      • Procedura
    • Adaptacja scenariusza nr 25 do zajęć w diadzie
    • Adaptacja scenariusza nr 25 do zajęć on-line
Kategoria: Psychologiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8621-1
Rozmiar pliku: 469 MB

BESTSELLERY

Kategorie: