Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
26 maja 2020
Czas:
4 godz. 46 min.
Ebook
39,90 zł
Audiobook
39,90 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
39,90
LUB

Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą - audiobook

Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek

Kimkolwiek jesteś - żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand - spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.

Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce - to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!

Zabieram Cię w drogę ku Twojej autentycznej marce osobistej!

dr Mateusz Grzesiak

Spis treści

  • Rozdział 1. Wstęp
  • Rozdział 2. Wprowadzenie do personal brandingu
  • Rozdział 3. Matryca obrazu siebie
    • Ćwiczenie 1: Jaki jest Twój zewnętrzny i wewnętrzny obraz siebie? Wypełnij tabelę (patrz strona 26).
    • Ćwiczenie 2. Eksploracja Twojego emocjonalnego podejścia do obrazu siebie
  • Rozdział 4. Cele personal brandingu
    • Jakie obszary życiowej aktywności wspiera dobrze skonstruowana marka osobista
  • Rozdział 5. Personal brand w badaniach naukowych
  • Rozdział 6. Różnice w obrazach marki osobistej
    • Personal brand a przyszłość
  • Rozdział 7. Kluczowe czynniki efektywnści w mediach społecznościowych
    • Facebook
    • YouTube
    • Twitter
    • Instagram
    • LinkedIn
  • Rozdział 8. Matryca personal brandu
    • Prezentacja personal brandu
    • Matryca personal brandu
    • Konsekwencje braku właściwego personal brandu
  • Rozdział 9. Najistotniejsze konteksty wykorzystania personal brandu
    • Kontekst sytuacyjny
    • Kształtowanie marki osobistej w aspekcie danej grupy docelowej
  • Rozdział 10. Kolektywne kształtowanie archetypów
    • Pozytywne i negatywne cechy dwunastu podstawowych archetypów osobowości
    • Konsekwencje dobrania danego archetypu do personal brandu
  • Rozdział 11. Tworzenie autobiografii personal brandu
    • Przeszłość stworzona przez innych
    • Odkrywanie siebie pisanie autobiografii
      • Ćwiczenie 1. Wpisz ważne dla Ciebie wydarzenie i wyjaśnij je w kontekście tego, kim dzisiaj jesteś.
  • Rozdział 12. Funkcjonowanie związków krótkoterminowych
    • Wysyłanie sygnałów innym
    • Podnoszenie atrakcyjności partnera
    • Prawidłowa interpretacja odpowiedzi partnera
  • Rozdział 13. Tworzenie marki osobistej w relacjach długoterminowych
    • Marka osobista potencjalnego kandydata na stałego partnera
    • Eksponowanie wartości związanych z personal brandem
    • Identyfikacja potrzeb w aspekcie relacji długoterminowych
  • Rozdział 14. Profilowanie grupy docelowej w kontekście marki osobistej
    • Powstawanie nieprawdziwych opinii
    • Budowanie zdania opartego na faktach i na podstawie doświadczeń
    • Profilowanie innych zacznij od sprofilowania siebie
  • Rozdział 15. Korzystanie z metafor przy użyciu matrycy storytellingowej
    • Opowiadanie historii a marka osobista
    • Tworzenie siebie i realizacja potrzeb
    • Komunikowanie właściwych historii a nowe możliwości dla Ciebie i innych
    • Matryca storytellingowa
  • Rozdział 16. Personal brand a rozmowa kwalifikacyjna
    • Ty jako pracownik
    • Przedstawianie doświadczenia zawodowego
    • Zalety i wady
    • Operacjonalizacja oczekiwań pracodawcy
  • Rozdział 17. Marka osobista w relacjach międzyludzkich
    • Nawiązywanie kontaktów
    • Uniwersalne potwierdzacze
    • Na to zwracaj uwagę, nawiązując znajomość
    • Cechy osób sympatycznych
    • Twój archetyp w relacjach towarzyskich
  • Rozdział 18. Marka osobista a relacje hierarchiczne
    • Relacje pionowe i poziome
    • Potrzeby uczestników drabiny hierarchii
    • Styl komunikacji w relacjach pionowych
    • Wspieranie określonego stanowiska w archetypach
  • Rozdział 19. Branding w miejscu pracy
    • Komunikacja z szefem
    • Marka osobista kompetentnego i lubianego pracownika
    • Personal brand ucznia
  • Rozdział 20. Kształtowanie marki osobistej dziecka
    • Kształtowanie opinii dziecka na jego własny temat
    • Samorealizacja dziecka
    • Aktualizacja marki własnej dziecka
    • Schemat komunikat realizacja
    • Etapy rozwoju dziecka
  • Rozdział 21. Kształtowanie polskiego brandu
    • Polska w oczach innych nacji
    • Nowoczesny Polak za granicą
    • Przeramowanie schematów dotyczących Polaków i polskości
    • Pamiętaj! Jestem z Polski
  • Rozdział 22. Matryca wiarygodności
    • Budowanie wiarygodności
    • Rola liczb
  • Rozdział 23. Stosowanie konceptów marki osobistej w sytuacjach życiowych
    • Umawianie się na randkę
    • Rozmowa kwalifikacyjna
    • Sprzedawanie swoich usług
  • Rozdział 24. Strategie kształtowania marki osobistej w social mediach
    • Cele marki osobistej
    • Właściwe medium do komunikowania swojej marki osobistej
    • Częstotliwość umieszczania komunikatów w social mediach
    • Długość publikowanych treści
    • Co publikować w kanale YouTube
  • Rozdział 25. Zasady copywritingu
    • Tworzenie perswazyjnego tytułu
    • Rola tezy w artykule
    • Co powinno znaleźć się w body każdego tekstu
    • CTA w tekście
  • Rozdział 26. Podsumowanie
    • Cztery kroki prowadzące do stworzenia personal brandu
    • Tworzenie marki osobistej case study. Profil Psychologia na wesoło
  • Rozdział 27. Czas na Ciebie
    • Krok 1. Określ swoje cele
    • Krok 2. Sprofiluj grupę docelową
    • Krok 3. Wypełnij matrycę treścią
Kategoria: Rozwój osobisty
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-7007-4
Rozmiar pliku: 268 MB

BESTSELLERY

Kategorie: