Facebook - konwersja
  • Empik Go W empik go

Prezentacje. Po prostu! - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
14 kwietnia 2020
Czas:
10 godz. 53 min.
Ebook
59,00 zł
Audiobook
49,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
49,00
LUB

Prezentacje. Po prostu! - audiobook

Ciekawie i na temat

Prezentacja. Wartość, narracja, sposób podania. Fakty, liczby, kluczowe słowa - esencja wypowiedzi wsparta kilkoma trafnymi grafikami. Główna myśl uchwycona w zgrabne, łatwo zapadające w pamięć zdanie. Żart, ale na temat. Celne zestawienie danych. Porównanie, które daje do myślenia. Wstęp, rozwinięcie, podsumowanie. Wnioski. Ukłon, oklaski, poczucie dobrze wykonanego obowiązku oraz satysfakcja z tego, że oto dotarło się nie tylko do umysłów, ale i serc słuchaczy. Że się ich przekonało. Tego wszystkiego brakuje większości oficjalnych wypowiedzi prezesów, menedżerów, a także pracowników, których wyrok przełożonego skazał na przygotowanie prezentacji i występ przed licznie zgromadzoną publiką.

Niestety, nader często wystąpienia wyglądają zgoła odmiennie: na środku sali stoi nieszczęsny mówca, który albo duka coś pod nosem, albo owszem, przemawia głośno, za to nudno, do tego przydługo i nie do końca na temat. Jego podstawową bronią jest pilot, dzięki któremu zmienia kolejne źle przygotowane, niewiele mówiące slajdy prezentacji. Naprzeciw siebie ma publiczność, myślącą o wszystkim, tylko nie o omawianym zagadnieniu. Wszyscy razem ? prelegent i słuchający ? marzą o tym, żeby ten koszmar się już skończył... Znasz to? Autor tego poradnika także. A ponieważ zmęczyło go tkwienie w dusznych salach konferencyjnych w towarzystwie ludzi, którzy co prawda wiedzą, o czym mówią, ale swoją wiedzą nie potrafią się podzielić, napisał książkę. Udowadnia w niej, że każdy może tworzyć dobre, ciekawe prezentacje i wygłaszać porywające mowy.

TO JEST PROSTE!

Wystarczy trzymać się kilku zasad. Znajdziesz je w tej książce.

Listen to "PNDC#18: Rozmowa z Piotrem Buckim o emocjach, systematyczności, motywacji i karierach w internecie w Nowej Rzeczywistości" on Spreaker.

Rosnijwsile.pl: Siła przekazu, czyli jak nie zanudzić słuchaczy i tworzyć ciekawe prezentacje

Dominikjuszczyk.pl: Książka do pracy, nie do czytania

Spis treści


Brniemy 7

Rozdział 1. Przygotuj prezentację... 13

Rozdział 2. Etapy pracy nad prezentacją - praca nad wartością 19

  • 2.1. Cel prezentacji 19
  • 2.2. Praca nad wartością prezentacji 21
  • 2.3. Waluta społeczna, czyli powiedz mi coś, czego nie wiem, a będę słuchać z przyjemnością! 29
  • 2.4. Big Idea, czyli co tak naprawdę "sprzedajesz" 35
  • 2.5. Dokąd zabierasz swoich odbiorców? 38
  • 2.6. Prezentacja nie jest o Tobie 40

Rozdział 3. Etapy pracy nad prezentacją - zbieranie materiałów 45

  • 3.1. Selektywna percepcja - wróg i przyjaciel 47
  • 3.2. Wspólne żniwa 49
  • 3.3. Przekleństwo pierwszej strony wyników Google 50

Rozdział 4. Etapy pracy nad prezentacją - praca nad narracją 53

  • 4.1. Struktura prezentacji 57
  • 4.2. Dobre pierwsze wrażenie robi się raz 59
  • 4.3. Na dobry początek 65
  • 4.4. Piękne pierwsze zdanie 95
  • 4.5. Mocna struktura 98
  • 4.6. Piękny styl 120
  • 4.7. Pisanie i mówienie 128
  • 4.8. Połącz kropki 129
  • 4.9. Liczby w narracji 133
  • 4.10. Opowiedz mi historię - storytelling w narracji 134
  • 4.11. Postaw kropkę i zakończ dobrze 143

Rozdział 5. Etapy pracy nad prezentacją - dodajemy slajdy 153

  • 5.1. Gdzie dodajemy slajdy 154
  • 5.2. Projektowanie slajdów 160
  • 5.3. Wizualizacja danych i infografiki 190
  • 5.4. Zdradzone puenty i spójność przekazu 202
  • 5.5. Prezentacja gotowa i co dalej? 210

Rozdział 6. Etapy pracy nad prezentacją - czas prób i pracy nad podaniem 213

  • 6.1. Po co są próby? 213
  • 6.2. Praca nad głosem, tempem i dykcją 215
  • 6.3. Praca nad gestem, postawą i mimiką 221
  • 6.4. Potyczki z mikrofonem 230
  • 6.5. Próba techniczna i moje fanaberie 231

Rozdział 7. Zaakceptuj stres - nie zawsze jest wrogiem 235

  • 7.1. Poznaj swój stres 242
  • 7.2. Prosty trening antystresowy 249

Rozdział 8. Nie bądź nudny! Nie bądź nudna! Walcz o uwagę 255

Rozdział 9. W duecie czy solo? 261

Rozdział 10. To nie koniec, to początek 265

Podziękowania 267

Co z tymi przypisami? 269

Kategoria: Rozwój osobisty
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6901-6
Rozmiar pliku: 603 MB

BESTSELLERY

Kategorie: