Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
18 lipca 2016
Czas:
4 godz. 50 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy - audiobook

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego.

Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część - Relations Game - uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game - bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych.

Spis treści

Wstęp (9)

  • Istotność sprzedaży (11)
  • Polska mentalność (15)
  • Model MasterSales (19)

Inner Game (23)

  • Sympatia i kompetencja (25)
  • Autorytet (28)
  • Kategorie (32)
  • Archetypy (34)
  • Pozycje (43)
  • Wzrok (46)
  • Gestykulacja (50)
  • Dotyk (73)
  • Chodzenie (76)
  • Odległość (77)
  • Niepowtarzalność (78)
  • Motywacja (80)
  • Dystans do siebie (84)
  • Ciekawość (86)
  • Zmiana wrażenia (88)
  • Błędy wizerunkowe (89)

Relations Game (93)

  • Social jiu-jitsu (95)
  • Raport niewerbalny (99)
  • Raport werbalny (102)
  • Etapowość (107)
  • Zaufanie (109)
  • Potrzeby (119)
  • Demografia (119)
  • Psychografia (127)
  • Emocje (136)
  • Lojalność (144)
  • Future pace (147)
  • Backtrack pace (149)
  • Telefon (150)
  • E-mail (151)
  • Zasady komunikacji (152)

Sales Game (157)

  • Wątpliwości (159)
  • Definiowanie produktu (168)
  • Elevator speech (171)
  • Promocje (174)
  • Język korzyści (177)
  • Pytania (179)
  • Odpowiadanie (181)
  • Wiele osobowości (182)
  • Rama inwestycji (183)
  • Umawianie spotkań (185)
  • Cross-sale (187)
  • Rekomendacje (188)
  • Testymoniale (189)
  • Buyer's remorse (190)
  • Techniki perswazyjne (191)

Epilog (195)

Kategoria: Psychologiczne
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-665-1
Rozmiar pliku: 233 MB

BESTSELLERY

Kategorie: