Facebook - konwersja

Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
28 stycznia 2020
Czas:
4 godz. 52 min.
Ebook
44,90 zł
Audiobook
37,00 zł
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
Produkt niedostępny.  Może zainteresuje Cię

Sztuka komunikacji. W drodze do sukcesu - audiobook

Kompetencje merytoryczne są niezwykle ważne, jednak niemal zawsze o sukcesie decyduje zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swych racji. Właśnie ta magiczna umiejętność, dzięki której można się stać osobą lubianą, popularną i skutecznie nakłaniającą innych do przyjęcia jej punktu widzenia, przyczyniła się do powstania fortun czy imponujących karier, również politycznych. Oznacza to jednak, że wiele niepowtarzalnych szans zostało zaprzepaszczonych z powodu błędnych interpretacji, nieporozumień i innych niedoskonałości w komunikacji. Wniosek jest jasny: jeśli pragniesz sukcesu, musisz posiąść umiejętność klarownego, zwięzłego i przekonującego wyrażania swoich myśli.

Trzymasz w ręku książkę, dzięki której łatwiej rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne. Poznasz strategie pozwalające zwiększyć skuteczność wypowiedzi. Zawarte tu wskazówki pomogą Ci w doskonaleniu sztuki konwersacji, czyli rozmów z innymi osobami. Poprawisz również umiejętność wystąpień publicznych (np. wygłaszanie wykładów) czy prezentowania informacji członkom grupy. Nauczysz się także słuchać, dzięki czemu będziesz w stanie w pełni zrozumieć przesłanie rozmówcy. Zapoznasz się również z ważnymi zagadnieniami na temat mowy ciała. Przyswoisz sobie zasady klarownego i zwięzłego komunikowania się na piśmie.

Dowiedz się, jak:

  • Zaplanować swoją wypowiedź
  • Identyfikować i usuwać bariery w komunikacji
  • Podkreślać swoją osobowość podczas rozmów telefonicznych
  • Aktywnie słuchać
  • Przygotowywać i wygłaszać przemowy
  • Opracowywać i przedstawiać doskonałe raporty

Zawsze sprawiaj, by inny człowiek czuł się ważny!

Spis treści

Przedmowa. Komunikacja to proces przebiegający w dwóch kierunkach (11)

Rozdział 1. Skuteczne prezentowanie innym swoich pomysłów (15)

  • Czy przesłanie rzeczywiście zostało zrozumiane? (16)
  • Czy przesłanie zostało zaakceptowane? (17)
  • Zaplanuj swoją wypowiedź (18)
    • Zapoznaj się z tematem (18)
    • Uwzględnij to, kim są Twoi słuchacze (19)
  • Kwestia wyraźnego mówienia (20)
  • Mowa ciała (20)
    • Postawa (21)
    • Kontakt wzrokowy (22)
  • Wizualizuj przesłanie (22)
    • Nie ograniczaj się do mówienia - pokaż! (23)
    • Wyrażaj się w obrazowy sposób podczas rozmów telefonicznych (24)
    • Przedstawiaj przyszłość w formie obrazów (25)
  • Bariery utrudniające bezproblemową komunikację (25)
    • Sprawdź słuszność swoich założeń (26)
    • Przyjrzyj się swojemu nastawieniu (26)
    • Zwracaj uwagę na opinie przyjęte z góry (26)
    • Uprzedzenia i tendencyjność obu stron biorących udział w komunikacji (27)
    • Zdawaj sobie sprawę z własnego stanu emocjonalnego (28)
    • Kanały komunikacyjne: zakłócenia pojawiające się między nadawcą a odbiorcą (29)
  • Korzystaj z informacji zwrotnych (30)
  • Przydzielanie zadań (31)
    • Planowanie przydziałów (31)
    • Przekazywanie informacji dotyczącej przydziału (32)
    • Tworzenie planu działania (33)
    • Kontrola (33)
  • Rola dyplomacji i taktu (34)
  • Zdobądź zaufanie swoich podwładnych (36)
  • Podsumowanie (37)

Rozdział 2. Sztuka dobrej konwersacji (39)

  • Jakie są cechy osoby, która dobrze sobie radzi ze sztuką konwersacji? (40)
  • Okaż serdeczność (41)
  • Liczy się nie tylko to, co mówisz, lecz także to, jak mówisz (42)
  • Rozwijaj umiejętność konwersacji (42)
  • Okazuj innym szczere zainteresowanie (45)
  • Zachowuj się taktownie (46)
  • Poznawaj i zapamiętuj imiona oraz nazwiska (48)
  • Dowiedz się czegoś o drugiej osobie (49)
  • Style prowadzenia konwersacji (50)
  • Nasza osobowość a rozmowy telefoniczne (52)
    • Twoje nastawienie (53)
    • Taktyka odbierania rozmów telefonicznych (53)
    • Taktyka stosowana w przypadku dzwonienia do kogoś (54)
  • Small talk, czyli rozmowa o niczym (55)
  • Jak stać się lepszym słuchaczem? (56)
  • Lista kontrolna dotycząca skuteczności podczas konwersacji (56)
  • Podsumowanie (57)

Rozdział 3. Słuchaj! Słuchaj! Słuchaj! (61)

  • Jak zostać aktywnym słuchaczem? (62)
    • Sześć strategii, dzięki którym zostaniesz lepszym słuchaczem (63)
    • Siedem typów słuchaczy (66)
  • Obserwuj mowę ciała (68)
    • Nie istnieje coś takiego jak uniwersalna mowa ciała (69)
    • Analizuj sposób, w jaki poszczególne osoby używają komunikatów pozawerbalnych (71)
  • Sprzężenie zwrotne (72)
  • Jak został odebrany dany komunikat? (73)
  • Zadawaj pytania (74)
  • Zwracaj uwagę na sygnały pozawerbalne (74)
  • Gdy to Ty jesteś odbiorcą (75)
  • Podsumowanie (75)

Rozdział 4. Przemawianie z pewnością siebie i przekonaniem (77)

  • Przygotowanie - pierwszy krok do tego, by wygłaszać udane przemowy (78)
  • Przygotowywanie przemówienia na nieznany temat (79)
  • Magiczny przepis na dynamiczne przemówienia (81)
    • Zdarzenie (81)
    • Działanie (sedno sprawy) (82)
    • Korzyść (82)
  • Opisywanie sytuacji z perspektywy słuchaczy (82)
  • Jak przygotowywać i wygłaszać przemowy (83)
  • Zwiększ wyrazistość opisywanego zdarzenia (84)
  • Pięć kroków, by nauczyć się lepszej wymowy (85)
    • Popraw sposób mówienia (86)
    • Przezwyciężanie zaburzeń mowy (87)
    • Kluczową kwestią jest intonacja (88)
    • Wybierz odpowiednie tempo (88)
    • Kontroluj natężenie głosu (88)
  • Dwanaście wskazówek pozwalających zaskarbić sobie sympatię słuchaczy (89)
  • Przedstawianie mówcy i dziękowanie mu (94)
    • Przygotowywanie się do przedstawienia mówcy (95)
    • Przedstawianie siebie (95)
    • Dziękowanie mówcy (96)
  • Podsumowanie (96)

Rozdział 5. Jak ciekawie wygłaszać prezentacje skierowane do grup (99)

  • Kim są Twoi słuchacze? (100)
    • Wiedza (100)
    • Kompetencje (101)
    • Doświadczenie (101)
    • Potrzeby (101)
    • Pragnienia (101)
    • Cele (102)
  • Jaki jest cel? (102)
    • Przekonanie publiczności (102)
    • Przekazanie informacji (103)
    • Zmotywowanie (103)
    • Zapewnienie rozrywki (103)
  • Jakie jest przesłanie wystąpienia? (103)
  • Zadbaj o swoją wiarygodność (104)
  • Rozpoczynanie prezentacji (104)
  • Przesłanie (107)
  • Dzięki dowodom możesz pokonać wątpliwości (107)
  • Kończenie prezentacji (108)
  • Czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi (109)
    • Rozpoczynanie czasu przeznaczonego na zadawanie pytań (110)
    • Jak zakończyć czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi? (111)
  • Użycie pomocy wizualnych (111)
    • Rodzaje pomocy wizualnych (113)
  • Konspekty (115)
  • Podsumowanie (116)

Rozdział 6. Jak wyciągnąć maksimum korzyści z dyskusji? (119)

  • Dwanaście zasad pozwalających z wdziękiem nie zgadzać się z rozmówcą (121)
  • Rozwiązywanie problemów (127)
    • Dokładne określenie problemu (127)
    • Jakie są przyczyny problemu? (128)
    • Opracuj kilka potencjalnych rozwiązań (129)
    • Wybierz najlepsze rozwiązanie (129)
    • Przejdź do działania (130)
    • Kontrola (131)
  • Skargi klientów (131)
  • Radzenie sobie z osobami o negatywnym nastawieniu (134)
  • Zatrzymaj się! Popatrz! Posłuchaj! (134)
  • Negatywne osobowości (135)
  • Dąż do rozwiązań, na których zyskają wszyscy zainteresowani (136)
  • Podsumowanie (136)

Rozdział 7. Jak sprawić, by zebrania były bardziej konstruktywne? (139)

  • Wyznacz jasne i zrozumiałe cele (140)
  • Radzenie sobie z nieporozumieniami (141)
  • Raporty komisji (142)
  • Jak zadbać o skuteczne działanie komisji? (143)
    • Ogranicz liczbę osób biorących udział w spotkaniu (143)
    • Stwórz harmonogram, a potem się go trzymaj (144)
    • Nakłoń wszystkich do działania (145)
    • Nie próbuj zdominować spotkania (145)
    • Kontroluj osoby, które mają skłonność do gadulstwa (146)
    • Zakończ w wyrazisty sposób (147)
    • Zadbaj o stworzenie protokołu (147)
  • Posiedzenia w organizacjach wolontariackich (147)
  • Jak w uprzejmy sposób wyrażać sprzeciw? (148)
  • Lista kontrolna pozwalająca ocenić spotkanie (149)
  • W jaki sposób możesz wyciągnąć maksimum korzyści ze spotkań, w których uczestniczysz? (151)
  • Jak postępować, gdy bierzesz udział w spotkaniach zewnętrznych? (153)
    • Przygotuj się do spotkania (154)
    • Zawieraj nowe znajomości (154)
    • Zachowaj otwarty umysł (154)
    • Wykaż się tolerancją (155)
    • Rób notatki (155)
    • Zachowaj jedną kartkę na wyjątkowo interesujące spostrzeżenia (155)
    • Zadawaj pytania (155)
    • Zabieraj głos w czasie zebrań (156)
  • Zacznij stosować nową wiedzę (157)
  • Podsumowanie (157)

Rozdział 8. Przedstaw to na piśmie (159)

  • Zanim zaczniesz pisać, przemyśl swoje przesłanie (160)
  • W jaki sposób uporządkować wiadomość? (161)
  • Zadbaj o to, by sporządzony przez Ciebie dokument był kompletny, zwięzły i jasny (162)
  • Unikaj żargonu (162)
  • Używaj krótkich, dobitnych zdań (163)
  • Przejdź do rzeczy (163)
  • Mów do czytelnika (164)
  • Korzystaj z bezpośrednich pytań (164)
  • Pisz tak, jak mówisz (164)
  • Używaj zwięzłych, chwytliwych zdań (165)
  • Nadaj listom ludzki wydźwięk (165)
  • Zadbaj o to, by e-maile i notatki zapadały w pamięć (166)
  • Zwracaj uwagę na gramatykę i ortografię (167)
  • Kończenie listu (168)
  • Radzenie sobie z korespondencją przychodzącą (169)
  • Przeczytaj list lub notatkę tylko raz, po czym od razu przejdź do działania (170)
  • Nie odpowiadaj na notatkę kolejną notatką (170)
  • Przekaż komuś pełnomocnictwo do odpowiadania na korespondencję (171)
  • Wyrzuć to, co zbędne (171)
  • Gwałtowny wzrost popularności poczty elektronicznej (172)
  • Zadbaj o to, by e-maile były ciekawe, pełne wyrazu i absorbujące (173)
  • Niechciane wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną (174)
  • "Kto czyta moje e-maile?" (175)
  • Poczta elektroniczna a rozmowy telefoniczne lub bezpośrednie (176)
  • Podsumowanie sugestii dotyczących korzystania z poczty elektronicznej (176)
  • Jak tworzyć lepsze raporty? (178)
  • Zbierz wszystkie informacje (179)
  • Pisanie raportu (180)
  • Forma raportu (181)
  • Składanie raportu przełożonym (182)
  • Podsumowanie (183)

Dodatek A. O Dale'u Carnegiem (185)

  • O Dale Carnegie & Associates, Inc. (187)
  • O redaktorze (188)

Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego (189)

  • Stań się przyjaźniejszą osobą (189)
  • Podstawowe zasady pozwalające poradzić sobie ze zmartwieniami (191)
  • Podstawowe techniki analizowania zmartwień (191)
  • Porzuć zwyczaj martwienia się, zanim troski Cię wykończą (191)
  • Wykształć postawę, która zapewni Ci spokój i szczęście (192)
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-6544-5
Rozmiar pliku: 272 MB

BESTSELLERY

Kategorie: