Facebook - konwersja

Wygraj klienta - audiobook

Wydawnictwo:
Format:
MP3
Data wydania:
27 marca 2012
Ebook
27,90 zł
Audiobook: MP3,
21,90 zł
21,90
2190 pkt
punktów Virtualo

Wygraj klienta - audiobook

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą, to wiesz, jak często klienci ukrywają swoje prawdziwe myśli i emocje. Boją się, że wykorzystasz je przeciwko nim i nakłonisz do wydawania pieniędzy na coś, czego naprawdę nie potrzebują.

Nowe metody sprzedaży opierają się na współczesnych badaniach psychologicznych i neurologicznych. Naukowcy przebadali powiązanie aktywności mózgu z najróżniejszymi zachowaniami. I ostatecznie odkryli zadziwiające reguły, jakimi kierują się klienci podczas zakupów.

Otóż okazuje się, że zakupy to rodzaj gry. Czego więc dowiesz się z publikacji "Wygraj klienta"?

Autor książki odkryje przed tobą niewidoczny świat gier klientów.  Poznasz podstawowe zasady gier

i dowiesz się, co wpływa na ich ostateczny wynik.

Zdobędziesz m.in. wiedzę o tym:

* jak wykorzystać nieodpartą siłę pierwszego wrażenia;

* dlaczego musisz znać prawdziwe potrzeby klientów;

* jak przyciągnąć uwagę klienta;

* co ma wpływ na wydawanie pieniędzy (oczywiście u ciebie, sprzedawco);

* jak dopasować się do płci biologicznej i kulturowej klienta, by twój sposób sprzedaży przynosił

najlepsze efekty.

Dowiesz się, jak zbadać i “rozgryźć” zachowania klientów, by zdobyć 20% najlepiej płacących konsumentów.

Chcesz wiedzieć, co myślą twoi klienci i dzięki tej wiedzy sprzedawać im więcej i więcej, i więcej...? Zapoznaj się z publikacją "Wygraj klienta".

Spis treści

  • Wstep
  • Sprzedaz to gra
  • Gracze
  • Czas i miejsce gry
  • Zwyciezcy i pokonani
  • Mozg sprzedaje-kupuju
  • Potrzeby klienta
  • Potrzeby klienta cd
  • Uwaga i spostrzeganie
  • Uwaga i spostrzeganie cd
  • Emocje klienta
  • Emocje klienta cd
  • Psychologia wydawania
  • Psychologia wydawania cd
  • Plec w sprzedazy
  • Plec w sprzedazy cd
  • Poznaj klienta
  • Poznaj klienta cd
  • Nowoczesne technologie
  • klient w otoczeniu sklep
  • Podsumowanie
Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-7701-510-0
Rozmiar pliku: 171 MB

BESTSELLERY

Menu

Zamknij