- promocja
- W empik go
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - audiobook
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - audiobook
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!
Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek
Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.
Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.
Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)
Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?
Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?
Spis treści
WSTĘP
- "ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE
ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM
- KIM JEST TWÓJ KLIENT?
- JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY?
- KONTEKST I SKALA PROBLEMU
- KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU
- SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE?
- JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA?
- CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI?
- PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ
ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA
- WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG
- CZYM JEST LEJEK?
- ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ
- ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE
- ETAP TRZECI: KONWERSJA
- ETAP CZWARTY: RETENCJA
ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK
- CZYM JEST KAMPANIA ASK?
- MARCHEWKA
- DYSTRYBUCJA
- PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK
ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA
- WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH
- DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH
- GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI
- CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY
- RECYKLING TREŚCI
- TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO
- ŚCIEŻKA PPC
- MIERZENIE SKUTECZNOŚCI
- KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH
ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT
- KORZYŚCI
- OBIEKCJE
- CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD.
ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?
Kategoria: | Biznesowe |
Zabezpieczenie: |
Watermark
|
ISBN: | 978-83-283-9697-5 |
Rozmiar pliku: | 778 MB |