Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
15 czerwca 2022
Czas:
7 godz.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Zrozumieć marketing. Wydanie 2 - audiobook

Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Kulisy Sukcesu: GDY KOMORNIK PUKA DO DRZWI - JAK POZBYĆ SIĘ DŁUGU? 2 MLN, 10 miesięcy, by spłacić DŁUG. Opowiada Marek Piasek

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:

  • Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
  • Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
  • Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
  • Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Rosnijwsile.pl: Zrozum marketing. Kto jest Twoim klientem?

Forcemedia.pl: Jak efektywnie prowadzić działania marketingowe?

Spis treści

WSTĘP

  • "ALE ZARAZ, KIM WY W OGÓLE JESTEŚCIE?", CZYLI NASZE HISTORIE

ROZDZIAŁ 1. JAK ZROZUMIEĆ, KTO JEST TWOIM KLIENTEM

  • KIM JEST TWÓJ KLIENT?
  • JAKIE CELE MA TWÓJ KLIENT? A JAKIE SĄ JEGO PROBLEMY?
  • KONTEKST I SKALA PROBLEMU
  • KRYTERIA DECYZYJNE I ROZMIAR PROBLEMU
  • SKĄD KLIENT CZERPIE WIEDZĘ I INFORMACJE?
  • JAKIE CZYNNIKI ZEWNĘTRZNE WPŁYWAJĄ NA DECYZJE TWOJEGO KLIENTA?
  • CZEGO TWÓJ KLIENT SIĘ BOI?
  • PROBLEMY, NA KTÓRE MOŻESZ NATRAFIĆ, GDY ZACZNIESZ SIĘ KOMUNIKOWAĆ Z GRUPĄ DOCELOWĄ

ROZDZIAŁ 2. MARKETING Z LOTU PTAKA

  • WYKRES PRODUKTÓW I USŁUG
  • CZYM JEST LEJEK?
  • ETAP PIERWSZY: ŚWIADOMOŚĆ
  • ETAP DRUGI: ROZWAŻANIE
  • ETAP TRZECI: KONWERSJA
  • ETAP CZWARTY: RETENCJA

ROZDZIAŁ 3. KAMPANIA ASK

  • CZYM JEST KAMPANIA ASK?
  • MARCHEWKA
  • DYSTRYBUCJA
  • PRAKTYCZNE METODY ZASTOSOWANIA KAMPANII ASK

ROZDZIAŁ 4. KAMPANIA MARKETINGOWA

  • WYBÓR KANAŁÓW PROMOCYJNYCH
  • DZIAŁANIA W POSZCZEGÓLNYCH KANAŁACH
  • GENEROWANIE POMYSŁÓW NA TREŚCI
  • CONTENT TO FORMATY, NIE KANAŁY
  • RECYKLING TREŚCI
  • TREŚCI A ETAP LEJKA MARKETINGOWEGO
  • ŚCIEŻKA PPC
  • MIERZENIE SKUTECZNOŚCI
  • KLUCZOWE USTAWIENIA W SYSTEMACH REKLAMOWYCH

ROZDZIAŁ 5. JAK KOMUNIKOWAĆ PRODUKT

  • KORZYŚCI
  • OBIEKCJE
  • CASE STUDIES, TESTIMONIALE ITD.

ZAKOŃCZENIE. CO DALEJ?

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9697-5
Rozmiar pliku: 778 MB

BESTSELLERY

Kategorie: