Klikając ZAPISZ SIĘ, zgadzasz się na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących virtualo.pl oraz partnerów biznesowych Virtualo.
Zgodę można wycofać w każdym czasie w sposób określony w Polityce Prywatności.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Biznes oznacza prowadzenie interesów, przedsięwzięcia czy też firmy handlowej bądź produkcyjnej. Zarówno na małą, jak i dużą skalę to zagadnienie wymagające odpowiedniej wiedzy, by działalność przynosiła, jak najlepsze zyski i mogła się jeszcze bardziej rozwijać. W związku z tym na rynku jest wiele książek na ten temat. W katalogu Virtualo można odnaleźć setki audiobooków o biznesie.
Biznes oznacza prowadzenie interesów, przedsięwzięcia czy też firmy handlowej bądź produkcyjnej. Zarówno na małą, jak i dużą skalę to zagadnienie wymagające odpowiedniej wiedzy, by działalność przynosiła, jak najlepsze zyski i mogła się jeszcze bardziej rozwijać. W związku z tym na rynku jest wiele książek na ten temat. W katalogu Virtualo można odnaleźć setki audiobooków o biznesie.
To pozycje, które pozwalają odbiorcom nie tylko zyskać wiedzę na temat biznesu, ale rozwinąć umiejętności odpowiednie do jego skutecznego prowadzenia. Lektury przeprowadzą cię szczegółowo przez konkretne zagadnienia m.in. przez idealne praktyki obsługi klienta, zawierania transakcji, zarządzania, inwestowania i podejmowania ryzyka.
Książki biznesowe w MP3 muszą podążać za współczesnym światem, który się zmienia. Nowe technologie mają w biznesie ogromne znaczenie. Dlatego wśród tych pozycji nie brakuje lektur, które omawiają najważniejsze zagadnienia mediów społecznościowych w prowadzeniu firmy, budowaniu wizerunku i komunikacji z kontrahentami czy potencjalnymi klientami.
Popularnością cieszą się także książki o start-upach, które przekazują najważniejsze wskazówki, jak zacząć biznes, czy ma on szanse na sukces i jak działać, by nie stracić czasu oraz pieniędzy. Poruszają też kwestie tworzenia efektywnych biznesplanów, wyboru właściwego typu działalności, zarządzania wizerunkiem firmy czy doboru pracowników i zarządzania kadrami. Audiobooki biznesowe to nierzadko bardzo wartościowe poradniki, które ułatwiają stawianie pierwszych kroków w interesach, ale też podejmowanie ważnych decyzji na zaawansowanym etapie rozwoju przedsiębiorstwa.
Jedną z gałęzi biznesu jest inwestowanie. Rozumiane jest ono na różne sposoby – może chodzić o inwestowanie pieniędzy w założenie czy też rozwój firmy. Może to być także inwestowanie własnego kapitału w celu jego pomnażania na giełdzie. Ta druga opcja staje się w Polsce i na świecie coraz popularniejsza. Dlatego w naszym katalogu jest wiele pozycji o zarabianiu w ten sposób pieniędzy.
Część inwestorów skupia się na bardzo popularnym rynku nieruchomości, inni decydują się na rynki kapitałowe np. WIG20, NewConnect, DAX czy NASDAQ. Książki biznesowe o inwestowaniu omawiają najważniejsze zasady miliarderów, ujawniają sekrety giełdowych praktyków, a także dają możliwość poznania strategii inwestycyjnych, które w ich przypadkach się sprawdziły. Jednak kluczem do zarabiania w ten sposób pieniędzy i budowania imperium finansowego jest wiedza o mechanizmach rządzących gospodarką i umiejętność odróżniania zwycięskich spółek od przegranych. Tego można dowiedzieć się m.in. z biznesowych audiobooków.
Monika Chrzanowska to aktorka filmowa, serialowa, teatralna i dubbingowa oraz zawodowa lektorka.
Monika Chrzanowska to aktorka filmowa, serialowa, teatralna i dubbingowa oraz zawodowa lektorka. Występowała w m.in. takich produkcjach jak Klan, Na dobre i na złe, Prosto w serce czy Usta Usta. Chrzanowska ma też doświadczenie dziennikarskie jako prezenterka i konferansjerka, które zdobyła np. w TVP1, Polonia1 czy podczas festiwali filmowych.
Monika Chrzanowska może być znana lepiej zwolennikom audiobooków. W swoim portfolio ma wiele przeczytanych książek. Dobrze się czuje w różnych gatunkach, bo można usłyszeć ją w sensacjach i kryminałach, audiobookach obyczajowych, a także w romansach i erotykach. Jako lektorka współpracowała z wydawnictwami, takimi jak: Albatros, Biblioteka Akustyczna, Mova, MUZA, SAGA Egmont, Editio, Wydawnictwo Kobiece czy SexStories.
Monika Chrzanowska użycza głosu do audiobooków autorów zarówno polskich, jak i zagranicznych. Przeprowadza czytelników przez wielogodzinne przygody z gracją, oddając w pełni klimat, jaki słowami starali się zarysować w powieściach sami autorzy. Głos Chrzanowskiej potrafi wciągnąć w fabułę na wiele godzin. Audiobooków czytanych przez tę lektorkę z przyjemnością słucha się podczas jazdy autem, porannego spaceru bądź joggingu czy po prostu wypoczynku w dzień wolny od pracy.
Monika Chrzanowska szczególnie sprawdziła się jako lektorka literatury kobiecej. W jej portfolio można znaleźć wiele romansów oraz erotyki. To książki, do których trzeba dobrać lektorkę z odpowiednią barwą, by potrafiła zbudować intymny i podniecający klimat panujący w tego rodzaju publikacjach.
W jednej historii wymagane są delikatność i subtelna namiętność, a w kolejnej – stanowczy ton i pikanteria. Lektorka radzi sobie z taką różnorodnością, o czym świadczy liczba tego typu pozycji w jej portfolio. Jej głos raz wprowadza odbiorców na spokojną prowincję – należy do cichej oraz skromnej bohaterki – a innym razem ukazuje fabułę w wielkim mieście, z odważnymi i porywczymi bohaterami.
W każdej publikacji postaci są inne – mogą to być mężczyźni lub kobiety. Jedni są bogaci, inni biedni. Mają za sobą różne doświadczenia, posiadają inne charaktery. Z tym wszystkim Chrzanowska radzi sobie, czytając romanse za każdym razem inaczej, tak by odbiorca mógł poczuć oryginalny klimat powieści. Czytelnik ma szansę na zetknięcie się z niepowtarzalnym stylem autora oraz zrozumienie, co chciał on w danej historii przekazać.
Kategorie:
ebooki
audiobooki