Klikając ZAPISZ SIĘ, zgadzasz się na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących virtualo.pl oraz partnerów biznesowych Virtualo.
Zgodę można wycofać w każdym czasie w sposób określony w Polityce Prywatności.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Marketing – audiobooki
Marketing jest swego rodzaju sposobem zarządzania, dlatego różnego rodzaju treści – książki, audiobooki czy podcasty – klasyfikuje się we wspólnej kategorii „marketing i zarządzanie”. Niemniej marketing węziej dotyczy działań reklamowych, polegających na promowaniu, wytyczaniu kierunków kampanii sprzedażowych i badaniu rynku.
Marketing – audiobooki
Marketing jest swego rodzaju sposobem zarządzania, dlatego różnego rodzaju treści – książki, audiobooki czy podcasty – klasyfikuje się we wspólnej kategorii „marketing i zarządzanie”. Niemniej marketing węziej dotyczy działań reklamowych, polegających na promowaniu, wytyczaniu kierunków kampanii sprzedażowych i badaniu rynku.
Rodzajów marketingu wyróżnia się obecnie wiele. Wobec tego w setkach dostępnych w katalogu Virtualo audiobooków podjęty został bardzo szeroki zakres tematyczny. Część książek dotyczy content marketingu, a także marketingu internetowego, cyfrowego, mobilnego czy social mediów.
To publikacje specjalistów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w zawodzie i odnieśli sukcesy związane z rozmaitymi kampaniami. Dostarczają one dodatkowej wiedzy na temat budowania strategii marketingowych, używania różnych kanałów komunikacji z klientami, określania celów w content marketingu, budowania person czy różnic w działaniach reklamowych na polach B2B i B2C.
Zarządzanie – audiobooki
Zarządzanie jest znacznie szerszym zagadnieniem i pojawia się w każdej firmie czy organizacji – bez względu na jej strukturę, wielkość czy branżę. To zbiór działań i procesów, który występuje niemal w każdym aspekcie ludzkiego życia – również prywatnego. Audiobooki o zarządzaniu dotyczą kierowania zarówno własną codziennością poza pracą, jak i karierą zawodową.
Książki MP3 z kategorii zarządzanie to publikacje, które wyszły spod pióra nie tylko fachowców, ale także wielu znanych osobistości posiadających na swoich kontach sukcesy w biznesie. To często właściciele firm o milionowych kapitałach, którzy swoje organizacje zbudowali od zera. Napotykali na swoich drogach wiele przeszkód, ale odnaleźli sposoby na ich ominięcie.
Były to problemy natury organizacyjnej czy finansowej, a także dylematy związane z zarządzaniem kadrą lub z współpracą zespołową. Autorzy, którzy są znanymi na całym świecie autorytetami, na podstawie własnych doświadczeń doskonale pokazują, jak wygląda zarządzenie w praktyce.
Książki MP3 o reklamie i Internecie
W związku z wieloma zmianami społeczno-kulturowymi i postępem technologii zarządzanie i marketing aktualnie nieodłącznie są związane z Internetem, reklamą i budowaniem wizerunku. Coraz więcej osób zostaje freelancerami, zakłada własny biznes i rozumie, że może kreować swoje nazwisko w branży według własnych potrzeb.
Dlatego w księgarniach online pojawia się wiele audiobooków o tym, jak prowadzić firmę w sieci i mediach społecznościowych, co robić, by zostać zauważonym, i jak budować wciągającą oraz atrakcyjną historię swojej marki. To publikacje, na podstawie których można nauczyć się tworzenia właściwego przekazu czy zachęcania swoich odbiorców do podjęcia oczekiwanego działania.
Monika Chrzanowska to aktorka filmowa, serialowa, teatralna i dubbingowa oraz zawodowa lektorka.
Monika Chrzanowska to aktorka filmowa, serialowa, teatralna i dubbingowa oraz zawodowa lektorka. Występowała w m.in. takich produkcjach jak Klan, Na dobre i na złe, Prosto w serce czy Usta Usta. Chrzanowska ma też doświadczenie dziennikarskie jako prezenterka i konferansjerka, które zdobyła np. w TVP1, Polonia1 czy podczas festiwali filmowych.
Monika Chrzanowska może być znana lepiej zwolennikom audiobooków. W swoim portfolio ma wiele przeczytanych książek. Dobrze się czuje w różnych gatunkach, bo można usłyszeć ją w sensacjach i kryminałach, audiobookach obyczajowych, a także w romansach i erotykach. Jako lektorka współpracowała z wydawnictwami, takimi jak: Albatros, Biblioteka Akustyczna, Mova, MUZA, SAGA Egmont, Editio, Wydawnictwo Kobiece czy SexStories.
Monika Chrzanowska użycza głosu do audiobooków autorów zarówno polskich, jak i zagranicznych. Przeprowadza czytelników przez wielogodzinne przygody z gracją, oddając w pełni klimat, jaki słowami starali się zarysować w powieściach sami autorzy. Głos Chrzanowskiej potrafi wciągnąć w fabułę na wiele godzin. Audiobooków czytanych przez tę lektorkę z przyjemnością słucha się podczas jazdy autem, porannego spaceru bądź joggingu czy po prostu wypoczynku w dzień wolny od pracy.
Monika Chrzanowska szczególnie sprawdziła się jako lektorka literatury kobiecej. W jej portfolio można znaleźć wiele romansów oraz erotyki. To książki, do których trzeba dobrać lektorkę z odpowiednią barwą, by potrafiła zbudować intymny i podniecający klimat panujący w tego rodzaju publikacjach.
W jednej historii wymagane są delikatność i subtelna namiętność, a w kolejnej – stanowczy ton i pikanteria. Lektorka radzi sobie z taką różnorodnością, o czym świadczy liczba tego typu pozycji w jej portfolio. Jej głos raz wprowadza odbiorców na spokojną prowincję – należy do cichej oraz skromnej bohaterki – a innym razem ukazuje fabułę w wielkim mieście, z odważnymi i porywczymi bohaterami.
W każdej publikacji postaci są inne – mogą to być mężczyźni lub kobiety. Jedni są bogaci, inni biedni. Mają za sobą różne doświadczenia, posiadają inne charaktery. Z tym wszystkim Chrzanowska radzi sobie, czytając romanse za każdym razem inaczej, tak by odbiorca mógł poczuć oryginalny klimat powieści. Czytelnik ma szansę na zetknięcie się z niepowtarzalnym stylem autora oraz zrozumienie, co chciał on w danej historii przekazać.
Kategorie:
ebooki
audiobooki