Klikając ZAPISZ SIĘ, zgadzasz się na otrzymywanie informacji marketingowych dotyczących virtualo.pl oraz partnerów biznesowych Virtualo.
Zgodę można wycofać w każdym czasie w sposób określony w Polityce Prywatności.
Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Marketing – audiobooki
Marketing jest swego rodzaju sposobem zarządzania, dlatego różnego rodzaju treści – książki, audiobooki czy podcasty – klasyfikuje się we wspólnej kategorii „marketing i zarządzanie”. Niemniej marketing węziej dotyczy działań reklamowych, polegających na promowaniu, wytyczaniu kierunków kampanii sprzedażowych i badaniu rynku.
Marketing – audiobooki
Marketing jest swego rodzaju sposobem zarządzania, dlatego różnego rodzaju treści – książki, audiobooki czy podcasty – klasyfikuje się we wspólnej kategorii „marketing i zarządzanie”. Niemniej marketing węziej dotyczy działań reklamowych, polegających na promowaniu, wytyczaniu kierunków kampanii sprzedażowych i badaniu rynku.
Rodzajów marketingu wyróżnia się obecnie wiele. Wobec tego w setkach dostępnych w katalogu Virtualo audiobooków podjęty został bardzo szeroki zakres tematyczny. Część książek dotyczy content marketingu, a także marketingu internetowego, cyfrowego, mobilnego czy social mediów.
To publikacje specjalistów, którzy mają wieloletnie doświadczenie w zawodzie i odnieśli sukcesy związane z rozmaitymi kampaniami. Dostarczają one dodatkowej wiedzy na temat budowania strategii marketingowych, używania różnych kanałów komunikacji z klientami, określania celów w content marketingu, budowania person czy różnic w działaniach reklamowych na polach B2B i B2C.
Zarządzanie – audiobooki
Zarządzanie jest znacznie szerszym zagadnieniem i pojawia się w każdej firmie czy organizacji – bez względu na jej strukturę, wielkość czy branżę. To zbiór działań i procesów, który występuje niemal w każdym aspekcie ludzkiego życia – również prywatnego. Audiobooki o zarządzaniu dotyczą kierowania zarówno własną codziennością poza pracą, jak i karierą zawodową.
Książki MP3 z kategorii zarządzanie to publikacje, które wyszły spod pióra nie tylko fachowców, ale także wielu znanych osobistości posiadających na swoich kontach sukcesy w biznesie. To często właściciele firm o milionowych kapitałach, którzy swoje organizacje zbudowali od zera. Napotykali na swoich drogach wiele przeszkód, ale odnaleźli sposoby na ich ominięcie.
Były to problemy natury organizacyjnej czy finansowej, a także dylematy związane z zarządzaniem kadrą lub z współpracą zespołową. Autorzy, którzy są znanymi na całym świecie autorytetami, na podstawie własnych doświadczeń doskonale pokazują, jak wygląda zarządzenie w praktyce.
Książki MP3 o reklamie i Internecie
W związku z wieloma zmianami społeczno-kulturowymi i postępem technologii zarządzanie i marketing aktualnie nieodłącznie są związane z Internetem, reklamą i budowaniem wizerunku. Coraz więcej osób zostaje freelancerami, zakłada własny biznes i rozumie, że może kreować swoje nazwisko w branży według własnych potrzeb.
Dlatego w księgarniach online pojawia się wiele audiobooków o tym, jak prowadzić firmę w sieci i mediach społecznościowych, co robić, by zostać zauważonym, i jak budować wciągającą oraz atrakcyjną historię swojej marki. To publikacje, na podstawie których można nauczyć się tworzenia właściwego przekazu czy zachęcania swoich odbiorców do podjęcia oczekiwanego działania.
Kategorie:
ebooki
audiobooki