Facebook - konwersja

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
30 marca 2018
Ebook
49,90 zł
Audiobook
31,99 zł
Format ebooka:
MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, PDF
Format PDF
czytaj
na laptopie
czytaj
na tablecie
Format e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(3w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na laptopie
Pliki PDF zabezpieczone watermarkiem możesz odczytać na dowolnym laptopie po zainstalowaniu czytnika dokumentów PDF. Najpowszechniejszym programem, który umożliwi odczytanie pliku PDF na laptopie, jest Adobe Reader. W zależności od potrzeb, możesz zainstalować również inny program - e-booki PDF pod względem sposobu odczytywania nie różnią niczym od powszechnie stosowanych dokumentów PDF, które odczytujemy każdego dnia.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
49,90

Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy - ebook

By odpowiednie dać rzeczy słowo

W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów reklamowych wolno ignorować zasady ciekawego opowiadania? Nie! Jeśli zajmujesz się pisaniem, to jesteś pisarzem. Poczuj się nim nie tylko dlatego, że "pisarz to brzmi dumnie". Także dlatego, że bycie nim zobowiązuje do tworzenia lepszych, bardziej przekonujących treści. Chętniej czytanych. Trafniej przekazujących to, co chcesz powiedzieć. Mocnych. Takich, pod którymi z satysfakcją podpiszesz się własnym nazwiskiem.

Dzięki tej książce poznasz wiele pisarskich sztuczek, które sprawią, że Twój tekst zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Dowiesz się, które czasowniki są dynamiczne i w jaki sposób konkretne rzeczowniki pobudzają wyobraźnię. Nauczysz się tworzyć krótkie i długie świetnie brzmiące zdania oraz eksponować w nich wybrane wyrazy. Zgłębisz fascynujące tajniki storytellingu, czyli opowiadania historii w taki sposób, by inni chcieli ich słuchać. Nauczysz się, jak budować napięcie, grać na emocjach i malować słowami... Autorka stawia przed Tobą jeszcze jeden cel: pragnie, by jej książka pomogła wykształcić indywidualny styl - głos, który wyróżni Cię spośród grona innych autorów.

Spis treści

  • Wstęp
  • Rozdział 1. Przejdź do konkretów
    • Magia szczegółu
    • Kolekcjonuj nazwy
    • Nadawaj imiona
    • Porównuj
    • A co z abstrakcją?
  • Rozdział 2. Ożyw tekst
    • Jaki czasownik jest dynamiczny?
    • Wampir energetyczny nr 1: Nominalizacja
    • Wampir energetyczny nr 2: Strona bierna
    • Wampir energetyczny nr 3: Czasowniki modalne
    • Wampir energetyczny nr 4: Mieć i być
  • Rozdział 3. Lekcja Iana Fleminga
  • Rozdział 4. Eksponuj to, co ważne
    • Utnij niepotrzebną końcówkę
    • Nie komentuj tego, co napisałeś
    • Rozłup zdanie na dwie części
    • Przejdź od informacji starej do nowej
    • A jak rozpocząć zdanie?
    • Ułóż wyrazy w zdaniu
  • Rozdział 5. Zaciekawiaj od pierwszego zdania
    • Wrzuć czytelnika w wir wydarzeń
    • Zacznij od czegoś niezwykłego
    • Wprowadź intrygującego bohatera
    • Oddaj głos bohaterowi
    • Wybierz znaczący szczegół
    • Zmuś czytelnika do refleksji
  • Rozdział 6. Pozbądź się słów-śmieci
    • Tiki
    • Skamieliny
    • Papugi
    • Koturny
    • Urzędasy
    • Snoby
    • Tasiemce
    • Usypiacze
    • Podróbki
    • Gaduły
    • Tchórze
    • Zuchwalcy
    • Instrukcje
    • Sobki
    • Anonimy
    • Zrzędy
    • Gmatwaniny
  • Rozdział 7. Lekcja Ernesta Hemingwaya
  • Rozdział 8. Uwolnij się od klątwy wiedzy
    • Co zakładasz, pisząc tekst?
    • Trzymaj się tematu
    • Zwolnij
    • Wyjaśniaj obrazowo
    • Podaj przykład
    • Ale czy specjaliści się nie obrażą?
  • Rozdział 9. Wykorzystaj moc interpunkcji
    • By stopniować
    • By uwydatniać
    • By ukryć
    • By zaciekawić
    • By ostrzec
  • Rozdział 10. Nie bój się długiego zdania
    • Połącz zdania
    • Wyliczaj
    • Powtarzaj
    • Podsumuj
    • Wtrącaj
  • Rozdział 11. Opowiedz historię
    • Początek (sytuacja)
      • Kto jest bohaterem?
      • Gdzie to się dzieje?
      • Co się w tej chwili dzieje?
    • Środek (komplikacja)
    • Koniec (rozwiązanie)
  • Rozdział 12. Lekcja braci Grimm
  • Rozdział 13. Pokazuj, nie opisuj
    • Nie wyręczaj czytelnika
    • Mniej znaczy więcej
    • Zmuś bohatera do działania
    • Zadbaj o towarzystwo dla bohatera
    • Walcz o czytelnika
  • Rozdział 14. Graj na emocjach
    • Pisz sercem
    • Porywające opowieści
    • Poruszające reklamy
  • Rozdział 15. Buduj napięcie
    • Zawieszenie akcji
      • Dylemat
      • Tajemnica
      • Żuraw i czapla
      • Opóźniona puenta
    • Strzelba Czechowa
      • Scena wstępna
      • Wtajemniczenie
      • Przeczucie
      • Tajemniczy przedmiot
      • Opinia bohatera
      • Przepowiednie i symbole
    • Zwrot akcji
      • Ujawnij kłamcę
      • Wyjaw sekret
      • Odwróć role
      • Zabij ważnego bohatera
  • Rozdział 16. Lekcja Agathy Christie
  • Rozdział 17. Odważ się pisać dialogi
    • Naturalne, czyli jakie?
    • Co wyłapywać?
      • Skróty
      • Ton
      • Zmiana tematu
      • Powtórzenia
      • Dopytywanie
      • Rytm mowy
    • Powiedział, krzyknął czy wycedził?
    • Mowa ciała
    • I znowu mniej znaczy więcej
  • Rozdział 18. Maluj słowami
    • Kolor
    • Światło i cień
    • Kadr
  • Rozdział 19. Pobudzaj zmysły
    • Zapach
    • Dźwięk
    • Smak
    • Dotyk
    • A teraz wszystko wymieszaj
  • Rozdział 20. Lekcja Vincenta van Gogha
  • Rozdział 21. Przemów własnym głosem
  • Zakończenie
  • Lista dynamicznych czasowników
    • Administracja
    • Komunikacja i media
    • Zarządzanie
    • Finanse
    • Badania
    • Technika
  • Bibliografia
    • Blogi
Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-9144-4
Rozmiar pliku: 2,9 MB

BESTSELLERY

Kategorie: