Facebook - konwersja

Skuteczna reklama na LinkedInie - ebook

Wydawnictwo:
Data wydania:
1 lipca 2021
Ebook
57,00 zł
Audiobook
57,00 zł
Format ebooka:
EPUB
Format EPUB
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najpopularniejszych formatów e-booków na świecie. Niezwykle wygodny i przyjazny czytelnikom - w przeciwieństwie do formatu PDF umożliwia skalowanie czcionki, dzięki czemu możliwe jest dopasowanie jej wielkości do kroju i rozmiarów ekranu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
, MOBI
Format MOBI
czytaj
na czytniku
czytaj
na tablecie
czytaj
na smartfonie
Jeden z najczęściej wybieranych formatów wśród czytelników e-booków. Możesz go odczytać na czytniku Kindle oraz na smartfonach i tabletach po zainstalowaniu specjalnej aplikacji. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
Multiformat
E-booki w Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu. Oznacza to, że po dokonaniu zakupu, e-book pojawi się na Twoim koncie we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu.
(2w1)
Multiformat
E-booki sprzedawane w księgarni Virtualo.pl dostępne są w opcji multiformatu - kupujesz treść, nie format. Po dodaniu e-booka do koszyka i dokonaniu płatności, e-book pojawi się na Twoim koncie w Mojej Bibliotece we wszystkich formatach dostępnych aktualnie dla danego tytułu. Informacja o dostępności poszczególnych formatów znajduje się na karcie produktu przy okładce. Uwaga: audiobooki nie są objęte opcją multiformatu.
czytaj
na tablecie
Aby odczytywać e-booki na swoim tablecie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. Bluefire dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na czytniku
Czytanie na e-czytniku z ekranem e-ink jest bardzo wygodne i nie męczy wzroku. Pliki przystosowane do odczytywania na czytnikach to przede wszystkim EPUB (ten format możesz odczytać m.in. na czytnikach PocketBook) i MOBI (ten fromat możesz odczytać m.in. na czytnikach Kindle).
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
czytaj
na smartfonie
Aby odczytywać e-booki na swoim smartfonie musisz zainstalować specjalną aplikację. W zależności od formatu e-booka oraz systemu operacyjnego, który jest zainstalowany na Twoim urządzeniu może to być np. iBooks dla EPUBa lub aplikacja Kindle dla formatu MOBI.
Informacje na temat zabezpieczenia e-booka znajdziesz na karcie produktu w "Szczegółach na temat e-booka". Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.
57,00

Skuteczna reklama na LinkedInie - ebook

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!

W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

O książce i Autorze w mediach:

Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę"

Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy”

Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!

marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn

Online Marketing Magazyn, Social Media Manager:  Jakie są formaty reklamy na LinkedInie?

Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!

Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie

Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja\

Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki

Spis treści

 

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Konfiguracja konta 13

    • Zakładanie strony firmowej (Company Page) 13
    • Tworzenie konta reklamowego 18

Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie 23

    • Grupy kampanii 24
    • Kampania 26
    • Reklama 28

Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie 31

    • Świadomość (Awareness) 33
    • Zainteresowanie (Consideration) 34

Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii 41

    • Lokalizacja 41
    • Język profilu 43
    • Odbiorcy 44
    • Branże, wielkość i nazwy firm 45
    • Demografia 48
    • Wykształcenie 50
    • Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe 52
    • Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska) 57
    • Zainteresowania i cechy 59

Rozdział 5. Wykluczenia 65

Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie 71

Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe 79

Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie 87

    • Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag 87
    • Mierzenie konwersji 90
    • Tworzenie grupy remarketingowej 96
    • Pasujące grupy odbiorców 99
    • Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej 102
    • Grupy podobnych odbiorców 105

Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe 109

    • Brak limitu tekstu na obrazie 110
    • Przetestuj obraz z tekstem i bez 112
    • Ostre, kontrastowe tło 113
    • Umieszczaj przyciski CTA 115
    • Zadbaj o właściwe wymiary 116
    • Tła odpadają? Wypróbuj ramki 116
    • Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię 117
    • Operuj językiem korzyści 119
    • Zachęć odpowiednim lead magnetem 121
    • Postaw na konkret 124
    • Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy 126
    • Spójność ze stroną landing page 127
    • Podglądaj konkurencję! 127
    • Pisz zwięźle 128

Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie 133

    • Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie? 133

Rozdział 11. Analiza wyników reklam 147

    • Analiza na poziomie Menedżera kampanii 149
    • Samodzielna analiza 150

Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku 159

    • Kampania 161
    • Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić? 167

Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami 171

Zakończenie 175

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-283-8540-5
Rozmiar pliku: 19 MB

BESTSELLERY

Kategorie: