-
Tworzenie doświadczeń klientów. Wydanie 2 poszerzoneWydawnictwo: OnepressEBOOK: PDFZabezpieczenie: WatermarkKategoria: Zarządzanie i marketingW świecie nieograniczonej konkurencji postaw na klientocentryczność Klientocentryczność to strategia orientująca działania firmy na potrzeby klienta,...77.00 65.45 złEBOOK: PDFFormat PDFczytajna laptopieczytajna tablecieFormat e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.Format PDFczytajna laptopieczytajna tablecieFormat e-booków, który możesz odczytywać na tablecie oraz laptopie. Pliki PDF są odczytywane również przez czytniki i smartfony, jednakze względu na komfort czytania i brak możliwości skalowania czcionki, czytanie plików PDF na tych urządzeniach może być męczące dla oczu. Więcej informacji znajdziesz w dziale Pomoc.Zabezpieczenie: WatermarkCena virtualo: 65.45 zł77.00 złRekomendowana przez wydawcę cena sprzedaży detalicznej.