Facebook - konwersja
  • promocja
  • Empik Go W empik go

Handlowanie to gra - audiobook

Wydawnictwo:
Data wydania:
7 kwietnia 2020
Czas:
4 godz. 42 min.
Format audiobooka:
MP3
Format MP3
słuchaj
na czytniku
słuchaj
na laptopie
słuchaj
na smartfonie
Format stosowany przy audiobookach. Jest to plik dźwiękowy (książka w wersji audio, czytana przez lektora), który można odsłuchać na urządzeniach posiadających głośnik, takich jak: smartfon, tablet, laptop czy czytnik.
słuchaj
na laptopie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość komputerów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim laptopie.
słuchaj
na czytniku
Spora część czytników poza możliwością odczytywania e-booków (plików EPUM, MOBI, PDF) posiada również możliwość odsłuchiwania audiobooków. Wystarczy, że zgrasz zakupiony plik w formacie .zip na komputer, rozpakujesz go, wgrasz na czytnik i... gotowe! Audiobooków możesz słuchać m.in. na czytnikach marki PocketBook oraz wszystkich innych, które posiadają wejście słuchawkowe.
słuchaj
na smartfonie
Zakupiony audiobook trafi do Twojej Biblioteki, gdzie będzie dostępny jako .zip. Po jego rozpakowaniu będziesz mógł odsłuchać audiobooka za pośrednictwem dowolnego programu umożliwiającego odtwarzanie plików mp3. Obecnie większość smartfonów od momentu zakupienia wyposażona jest w program umożliwiający odsłuchiwanie plików MP3. Jeśli jeszcze nie posiadasz takiego programu, możesz go szybko zainstalować na swoim smartfonie.
LUB

Handlowanie to gra - audiobook

Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:

  • zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
  • radzenia sobie z grami kupieckimi,
  • budowania profesjonalnej podstawy handlowej.

Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.

Spis treści

Spis treści

Wstęp

CZĘŚĆ I. PODSTAWOWE REGUŁY GRY HANDLOWEJ

  • 1. Jak zrozumieliśmy, że handlowanie to gra?
    • Dlaczego klienci grają?
  • 2.Filozofia handlowania: najważniejsze jest zadowolenie klienta
    • Pozytywna transakcja handlowa
    • Rozmawiaj o potrzebach i obawach klienta. Zrozum jego interesy
  • 3. Najważniejsze "narzędzia" poznawania i rozumienia interesów klienta
    • Trudne pytania. Nie daj się zbyć byle czym
    • Parafraza. Jak słuchać i nie wchodzić z klientem w polemikę?
    • Parafraza. I co dalej?

CZĘŚĆ II. DEBIUTY HANDLOWE

  • 4. Pierwszy kontakt z klientem
  • 5. Zbuduj ludzki kontakt i zainteresuj się potrzebami klienta
  • 6. Debiutowe gry klienta
    • Gra "Nie mam czasu"
    • Gra "To mnie nie interesuje"
    • Przejmowanie klienta od konkurencji
    • Gra "Interesuje mnie wyłącznie..."
  • 7. Typy klienta. Jak je rozpoznać i dopasować się do nich?
    • Komu pozostawiać wybór, a komu polecać? (JA - INNI)
    • Komu przypominać o jego celach, a komu dawać gwarancje? (CELE - PROBLEMY)
    • Jak radzić sobie z klientem, który gotów jest kupić wszystko i jak docenić klienta krytykującego? (ZGODNY - NEGUJĄCY)
    • Klient SYSTEMATYCZNY i klient CHAOTYCZNY
    • Klient OSOBISTY i klient RZECZOWY

CZĘŚĆ III. GRA ŚRODKOWA. CO OSŁABIA HANDLOWCA I JAK WYKORZYSTUJĄ TO KLIENCI?

  • 8. Mity i stereotypy działania handlowca
    • Mit pośledniości zawodu sprzedawcy
    • Stereotyp obowiązującej postawy
    • Mit ceny
    • Jak przeciwstawiać się mitowi ceny?
    • Mit, że konkurencja jest tylko zagrożeniem
    • Mit, że klient ma nieograniczone możliwości wyboru
  • 9. Trudne zagrywki klienta wykorzystujące stereotypy i lęki handlowca
    • Straszenie konkurencją
    • Mamienie dużym i długotrwałym kontraktem
    • Ultimatum, czyli "ostateczne warunki"
    • Presja czasu
    • Osobisty atak na handlowca lub jego firmę
    • Jaką mam pewność, że mi się to opłaca?
    • Niezwykłe mamienie kontraktem (Wspólne lizanie loda)
    • Rozmiękczenie i niespodziewany atak (Dr Jeckyll i Mr. Hyde)
    • Odwołanie się do lojalności i honoru handlowego (Twój wspólnik już mi obiecał)
    • Wykorzystanie interesów handlowca (Nie mam żadnych zastrzeżeń, ale...)
    • Fałszywa informacja (Zostawiony notes)
    • Co nas najbardziej trafia w zagrywkach klienta?
  • 10. Zachowania asertywne. Sposoby radzenia sobie z typowymi grami klienta
    • Stawianie granic klientowi
    • Asertywne stawianie granic
    • Kiedy musisz lub chcesz odmówić klientowi (Zdarta płyta handlowca)
    • Asertywne, profesjonalne reakcje na krytykę klienta
    • Zasady postępowania wobec uzasadnionej reklamacji klienta
    • Ogólną krytykę sprowadzaj do konkretów (Poszukiwanie krytyki)
    • Co robić, gdy klient czepia się szczegółów i osłabia Cię, wytykając niedoskonałości? (Zamglanie)
    • Zamiana oceny na opinię

CZĘŚĆ IV. KOŃCÓWKI W NEGOCJACJACH. ZAPOMNIANA SZTUKA TARGOWANIA

  • 11. Targuj się, dając klientowi satysfakcję

CZĘŚĆ V. JAK UTRZYMAĆ ENTUZJAZM HANDLOWY?

  • 12. Osłabiony handlowiec. Co z nim robić?
    • "Zatrucie handlowe"
    • "Osłabiacze" w firmie
  • 13. Jak budować pozytywne nastawienie?
    • Umiejętności i aktywność
    • Masz tyle, ile myślisz, że masz (Wiara czyni cuda)
    • Odporność na "śmieć informacyjny"
    • Mierz wysoko i podejmuj nowe wyzwania
    • Bierz odpowiedzialność za swój rozwój zawodowy
    • Kilka sposobów na przeciwdziałanie "zatruciu" handlowca
    • Złote myśli smerfów-ważniaków

Zakończenie

INFORMACJE O SZKOLENIACH

Pozycje wydawnicze Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH

Klienci, z którymi współpracujemy

Kategoria: Biznesowe
Zabezpieczenie: Watermark
Watermark
Watermarkowanie polega na znakowaniu plików wewnątrz treści, dzięki czemu możliwe jest rozpoznanie unikatowej licencji transakcyjnej Użytkownika. E-książki zabezpieczone watermarkiem można odczytywać na wszystkich urządzeniach odtwarzających wybrany format (czytniki, tablety, smartfony). Nie ma również ograniczeń liczby licencji oraz istnieje możliwość swobodnego przenoszenia plików między urządzeniami. Pliki z watermarkiem są kompatybilne z popularnymi programami do odczytywania ebooków, jak np. Calibre oraz aplikacjami na urządzenia mobilne na takie platformy jak iOS oraz Android.
ISBN: 978-83-8322-662-0
Rozmiar pliku: 230 MB

BESTSELLERY

Kategorie: